Jeg elsker jo provinsen

Jamen, det gør jeg. ELSKER livet herude, hvor det går lidt langsommere. Som nu idag, hvor jeg arbejder på et lillebitte provinsbibliotek, mens den yngste har sine to første timer helt alene i vuggestuen.

“Har I internet her?” spørger jeg den frivillige, som har biblioteksvagten idag.

Lang pause.

“Vi har… hotspot?”

Og så var jeg på. Ding dong!

PS: glemte også at sige undskyld til jer, der anmodede om adgang til bloggen, da den gik privat hen over juleferien. Jeg kunne ikke finde ud af at godkende jer… Men I gik ikke glip af en skid.

Leave a Reply

